Скрипторий: Monster - elder outcrop (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - elder outcrop (rage of elements)
Elder Outcrop
Creature 13
Description
An outcrop of dense stone that spends ages eroding can gain sapience and slowly awaken with the wisdom of nature. Such elemental beings are slow to action and difficult to anger, spurred only by immediate threats.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 31
Unspecific Lore: DC 29
Specific Lore: DC 26
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 31
Unspecific Lore: DC 29
Specific Lore: DC 26
Source Rage of Elements
Perception +26; darkvision, tremorsense 120 feet
Languages Common, Fey, Petran
Skills Athletics +29, Diplomacy +25, Nature +26, Survival +26
Str +8, Dex -2, Con +8, Int +1, Wis +5, Cha +4
AC 33; Fort +29, Ref +19, Will +26
HP 295; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep
Dust Eternal ( aura, earth) 30 feet. Dust swirls about the outcrop, rendering everything within its aura (including the outcrop) concealed. In addition, the dust at the outcrop's base creates difficult terrain on the ground within the aura. The outcrop can activate or deactivate this aura using a single action, which has the concentrate trait. Unstoppable The elder outcrop's slowed condition can't exceed slowed 1, and it ignores penalties to its Speeds and the immobilized condition.
Speed 30 feet, burrow 30 feet; earth glide
Melee reach 15 feet), Damage 3d10+14 bludgeoning plus Knockdown column +27 [+22/+17] ( Ranged brutal, range increment 120 feet), Damage 3d6+14 bludgeoning plus call of earth rock +27 [+22/+17] ( Call of Earth ( primal) A flying creature hit by the elder outcrop's rock ranged strike is affected by a 7th-rank earthbind spell (DC 33). Earth Glide The elder outcrop can Burrow through any earthen matter, including rock. When it does so, the elder outcrop moves at its full burrow Speed, leaving no tunnels or signs of its passing. Natural Formation concentrate) Until the next time it acts, the elder outcrop appears to be a natural terrain feature. It has an automatic result of 47 on Deception checks and DCs to pass as a natural outcropping of rock. The outcrop's dust eternal aura is deactivated while Natural Formation is being used. ( Stone Grip earth, incapacitation, primal) Great fingers of stone arise to grasp up to two Medium or smaller creatures on the ground in the outcrop's aura. Each target must succeed at a DC 33 Reflex save or be grabbed by the stone hand (or restrained on a critical failure; Escape DC 33). A creature grabbed or restrained by a stone hand at the end of its turn becomes slowed 1 or increases its existing slowed condition by 1. When a creature is unable to act due to the slowed condition from this effect, the creature is permanently petrified. ( Throw Rock
Perception +26; darkvision, tremorsense 120 feet
Languages Common, Fey, Petran
Skills Athletics +29, Diplomacy +25, Nature +26, Survival +26
Str +8, Dex -2, Con +8, Int +1, Wis +5, Cha +4
AC 33; Fort +29, Ref +19, Will +26
HP 295; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep
Dust Eternal ( aura, earth) 30 feet. Dust swirls about the outcrop, rendering everything within its aura (including the outcrop) concealed. In addition, the dust at the outcrop's base creates difficult terrain on the ground within the aura. The outcrop can activate or deactivate this aura using a single action, which has the concentrate trait. Unstoppable The elder outcrop's slowed condition can't exceed slowed 1, and it ignores penalties to its Speeds and the immobilized condition.
Speed 30 feet, burrow 30 feet; earth glide
Melee reach 15 feet), Damage 3d10+14 bludgeoning plus Knockdown column +27 [+22/+17] ( Ranged brutal, range increment 120 feet), Damage 3d6+14 bludgeoning plus call of earth rock +27 [+22/+17] ( Call of Earth ( primal) A flying creature hit by the elder outcrop's rock ranged strike is affected by a 7th-rank earthbind spell (DC 33). Earth Glide The elder outcrop can Burrow through any earthen matter, including rock. When it does so, the elder outcrop moves at its full burrow Speed, leaving no tunnels or signs of its passing. Natural Formation concentrate) Until the next time it acts, the elder outcrop appears to be a natural terrain feature. It has an automatic result of 47 on Deception checks and DCs to pass as a natural outcropping of rock. The outcrop's dust eternal aura is deactivated while Natural Formation is being used. ( Stone Grip earth, incapacitation, primal) Great fingers of stone arise to grasp up to two Medium or smaller creatures on the ground in the outcrop's aura. Each target must succeed at a DC 33 Reflex save or be grabbed by the stone hand (or restrained on a critical failure; Escape DC 33). A creature grabbed or restrained by a stone hand at the end of its turn becomes slowed 1 or increases its existing slowed condition by 1. When a creature is unable to act due to the slowed condition from this effect, the creature is permanently petrified. ( Throw Rock